Existence: ZRUŠENA

Není, co víc k tomu říct. Toto je jediný e-mail, který mi přišel. Nevím, jestli explicitním obsahem myslí to, co je v Jste si jist? nebo to, co je v druhém díle série Temné šmejdky. Ten první jsem tam znovu nedávala.

Vzhledem k tomu, že se mi nechce myslet na dřinu spojenou s publikováním více než osmdesáti kapitol Harrylučka, která přišla vniveč, si dávám dovolenou.

Stejně je to všechno na hovno.


4 komentáře: „Existence: ZRUŠENA

  1. Přijde mi fakt nedomyšlené, a především nechutné, jakým způsobem wattpad zakročuje. Chápu, že tam musí být nekonečné množství nahlášených účtů, ale mazat účty bez jakékoli domluvy nebo varování, to je hnus. Pamatuji si, že když existovala platforma blog.cz, a někdo nějaký blog nahlásil, administrátor dal vždy vědět mailem majiteli blogu, jaký je problém, a domluvil se na řešení, které bude vyhovovat všem stranám. Toto je jednoduše hnus.

    To se mi líbí

    1. Je to… Marnost. Jinak to ani nejde popsat. Prostě jen přijde mail a basta. Nejhorší je, že ty víš, že to nečetli, a stejně mají takový kydy. Bez možnosti se odvolat, vrátit to, napravit, vysvětlit. Prostě je všechno v tahu. Já opravdu ani nevím, kvůli čemu to nakonec bylo. S After problém nemají, ještě to protlačí do kin, ale tohle je moc? Ať táhnou.

      To se mi líbí

      1. Máš pravdu, je to hrozné. Upřímně přemýšlím, že svou činnost postupně přesunu na blogspot. K čemu jsou mi tisíce přečtení, k čemu jsou mi sledující a hvězdičky, když se pak objeví nějaký čůrák, který si léčí komplexy a všechna ta práce je v tahu. Na osobním blogu má člověk nejspíš přeci jen více svobody.

        To se mi líbí

      2. Ta práce v tahu je to nejhorší. A ten ztracený postup. Zkrátka všechno, čeho jsi dosáhla, je během jediného momentu pryč. Ještě si nejsem jistá, jak to bude s mým tvořením dál. Nějak nemám chuť blogovat, i když chuť psát by kapku byla. Zkouším si zvyknout na archivofourown.org na fanfikce, ale nevím, taky to není úplně ono. Jenže Wattpadu už nevěřím vůbec. A čtenáři jsou hlavně na Wattpadu :/

        To se mi líbí

Napsat komentář