EXISTENCE: Týden po

Je to téměř týden, co mi zrušili profil na Wattpadu. Lépe řečeno, dnes ve tři čtvrtě na dvě v noci to bude přesně týden. 

A co se za ten týden změnilo? 

Vlastně nic.

Život jde dál. Člověk chodí dál do práce, dál řeší rodinu, dál odkládá vyčištění akvárka a dál se snaží odhadnout, jestli si na sebe vzít zimní kabát nebo jarní sukni, deštník nebo sluneční brýle, protože aprílové počasí je letos opravdu vyvedené.

Zrovna teď mám pocit, že došlo k takovému přirozenému uzavření jedné kapitoly mého života. I když krátké. Vždycky jsem si chtěla zkusit napsat fanfikce, vždycky mě bavily prasečinky, teď jsem si užila obojí a jede se dál. Kdo ví, co bude mít pro mě život připravený.

Nemám už nutkání dál psát. Možná to někdy přijde, nápadů by bylo dost. Ale… dokázala jsem si, že dokážu napsat fanfikci, dokonce i dlouhou. Víc asi nepotřebuju.

Ale jen abyste tušili, co jsem měla, nebo ještě mám v záloze:

  • Hermiona/Viktor Krum – Jak je možné, že si tenhle sporťák všiml zrovna knihomolky s huňatými vlasy?
  • Hermiona & Rita – zpracování cenzury po svém. Možná z toho bude Hermiona/Rita, nebo Rita/Hermioniny rodiče.
  • Snarry, Ron/Draco, Voldemort/Brumbál – Bitva o Bradavice jinak. Zombíci, zombík Brumbál, beznaděj, stratég Ron, Slaďouš Draco, Snarry asi jen tak do počtu, protože proč ne? Jen ještě teda vymyslet, co s Hermionou. Ale není vůbec jisté, že to bude šťastný konec. Možná Voldemort vyhraje. Inspirováno obálkou od Blanch.
  • Lenka Láskorádová/Blaise Zabini – protože proč ne. I když není jisté, že to nebude mít ždibec Draco/kdosi.

Napsat komentář