Dokud tě mám

Přehled a shrnutí

Harry Potter fanfikce

Páry: Harry Potter/Draco Malfoy

Žánr: angst, humor, romance

Varování: 12+, (možná smut v budoucnu)

Hlavní faktory: enemies to lovers, pretend relationship, slowburn

Délka: > 40 000 slov, ? částí

Shrnutí

Draco Malf-
Ne, to už není jeho jméno. Přišel o vše. Nemá nic. Ne, má míň, než nic.
Dokud mu nespadne do klína nabídka, kterou odmítne jednou, podruhé, potřetí, a na počtvrté svolí. Protože mu může změnit život. Možná ho i zachránit.
Co na tom, že je to taková blbost, že to i Weasley odmítl?
Jak zoufalý je Potter, že požádá zrovna Draca?
A jak hluboko klesl on, že to přijal?

Dokud tě mám, tak nikdo nemá víc,
když tě však ztratím, nezbude mi nic.

Specialita: Inspirované zadáními v Májovém manifestu – Shakespearův sonet a předstíraný vztah

AO3: https://archiveofourown.org/works/42319896

Watt: https://www.wattpad.com/story/324089985

Nádherný cover od Blanch.

Dokud tě mám, část třetí

  Chapter 19   Byli zase u něj doma. Do Potterových komnat v Bradavicích ho nedostanou. Seděli na pohovce, Draco pil víno, a doufal, že na dně lahve najde všechnu moudrost světa, která jim pomůže. “Potřebujeme, aby ji Starostolec pustil,” zopakoval Potter asi po sté. “Ale aby tebe nešoupli do vězení. Myslíš, že to fakt…

Pokračovat ve čtení

Dokud tě mám, část druhá

Chapter 12   Být U Munga jako pacient bylo divný. Být U Munga jako pacient s Potterem bylo děsný. Nesnášel ho. Byl to idiot, bastard, a ještě ho ztrapňoval. Neměl v plánu sem ještě někdy jít. Nikdy už tu neměl být! Už takhle tu strávil dost času. Nepotřebuje vidět výrazy všech, jakmile si uvědomí, že…

Pokračovat ve čtení

Dokud tě mám, část první

Část první Chapter 1   Někdo se rodem, někdo umem pyšní, někdo zas silou, někdo bohatstvím, někdo chce šatem omráčit své bližní, sokoly, koňmi, chrty – co já vím.   Každý jsme nějaký a každý hledá radost, co potěší ho nad jiné, pro mne to jsou jen titěrnosti leda mám mnohem víc, mám všechno -…

Pokračovat ve čtení

Napsat komentář